صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۲۲۱۸۸

رزمایش  کمک مومنانه در شهر شیبان استان خوزستان / عکس

 
 
فرمانده حوزه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان از اقدامات مؤثر بسیجیان این شهر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
فرمانده حوزه بسیج خواهران در گفت و گو با همکار ما در اهواز بیان کرد: بسیجیان جهادی با همکاری خانم های ساکن منطقه شیبان و باوی در راستای رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از انتقال کرونا، در اقدامی خودجوش با آوردن چرخ خیاطی های خود به دوختن ماسک و درست کردن شیلد محافظ مبادرت ورزیدند.
وی در این باره گفت: خواهران بسیجی اقدامات ارزشمندی هم‌گام با پرستاران در مقابله با ویروس کرونا با عنوان "جهادگران سلامت" انجام داده‌اند.

 مسئول حوزه بسیج شیبان و باوی مبارزه بسیجیان در جبهه فرهنگی با دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شده و با اشاره به احساس تکلیف بسیج خواهران در وضعیت کنونی و حضور ایشان در خط مقدم مبارزه با کرونا، افزود: خواهران بسیجی حوزه شهیده مریم فرهانیان شیبان و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی در یک اقدام جهادی برای مبارزه با کرونا کارگاه تولید ماسک و شیلد محافظ برپا کردند.
او در تشریح گام دوم اقدامات بسیج خواهران این شهر افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش گسترده برای کمک مومنانه به نیازمندان، حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان با شعار هموطن در کنار شما هستیم، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج  و خیرین اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی نمودند.

این کمک‌ها  با مدد از خداوند متعال و ائمه اطهار صرف خرید و بسته بندی ۲۰۰ بسته های بهداشتی و مواد غذایی شامل (برنج، مرغ، ماکارونی، رب، عدس، سویا، روغن و پنیر) جهت نیازمندان واقعی شده است.

 لازم به ذکر است منطقه محروم شیبان و به ویژه شهرستان باوی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی کرده است. از جمله آنها شهید مدافع حرم نادر حمید و شهیدان حسن کارونی و بشیر حمیدی از شهدای امنیت هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات